Cea mai bună carte de recapitulare AP Chemistry Review Book (Asigură-ți examenul în 2021!)

Vacanța de vară este un moment de relaxare și de relaxare, dar elevii înscriși în clasele de plasament avansat (sau, pe scurt, AP) pentru anul școlar următor plănuiesc deja pentru provocarea interesantă care îi așteaptă. Niciodată nu este prea devreme să începi să te gândești la examenele standardizateAP pe care va trebui să le dai la sfârșitul anului pentru a obține credite universitarepentru clasa ta. Aceste examene sunt riguroase, iar cel pentru AP de chimie esteîn mod notoriu dificil pentru mulți elevi. De aceea, am alcătuit acest ghid actualizat2020 pentru a vă ajuta să găsiți cea mai bună carte de recapitulare pentru chimie AP, astfel încât să fiți pregătiți când va sosi ziua cea mare.

De ce să folosiți o carte de recapitulare pentru chimie AP?

De ce nu v-ați dori un ghid de studiu cuprinzător care să vă ajute să vă pregătiți pentru unul dintre cele mai dificile examene pe care le veți da în liceu? Vei studia oricum, așa că are sens să folosești o carte de recapitulare APchemistry care este de fapt concepută cu examenul tău specific în minte.

În afară de învățarea chimiei, suntem conștienți de faptul că promovarea examenelor este, de asemenea, importantă pentru elevi.

Cele mai bune ghiduri de studiu AP chemistry sunt actualizate în fiecare an pentru a reflecta schimbările care se fac uneori la examenul AP chem, și sunt o valoare excelentă, mai ales când te gândești la cât de mult mai eficient va fi planul tău de studiu. Este cu siguranță mai ieftin decât orele de chimie de la facultate pe care va trebui să le urmezi dacă nu treci!”

Dacă în loc de examene de chimie AP, vă pregătiți pentru testul de chimie SAT subject test, consultați acest alt ghid.

În plus, toată ediția 2020 a fost lansată recent pentru majoritatea acestor cărți de recapitulare. Puneți mâna acum pe un text complet actualizat și pregătiți-vă să dați cu brio examenul de chimie AP în 2020!

Cea mai bună carte de recapitulare AP Chemistry pentru 2020

Să trecem direct la subiect cu ceea ce este, în opinia noastră, cea mai bună alegere pentru o carte de recapitulare AP în acest an: Cracking the AP Chemistry Exam 2020 Premium Edition: Practice Tests & Proven Techniques to Help You Score a 5, de la The Princeton Review.

checkprice

Cracking AP Chemistry Exam Premium

checkprice

De ce ne place cartea APchemistry de la Princeton Review:

Cracking the AP Chemistry Exam 2020 bifează toate condițiile pentru noi. Ghidul de studiu este bine organizat, urmează cea mai actualizată programă de chimie AP și oferă sfaturi bune cu privire la crearea unui plan de studiu și la abilitățile de susținere a testului. Informațiile din carte sunt clare și concise, iar editorul are o experiență solidă în ceea ce privește eliminarea conținutului care nu mai apare la examen.

Care capitol se încheie cu câteva întrebări cu alegere multiplă și cu răspuns liber pentru a exersa și pentru a vă testa înțelegerea. În plus, cartea include două teste practice complete cu întrebări similare cu cele pe care le veți vedea în ziua examenului. Dintre cele două ediții (regular și premium), vă recomandăm să optați direct pentru cea premium, deoarece are o mulțime de activități practice suplimentare. Vedeți fiecare recenzie de mai jos pentru mai multe informații.

Tabel rezumativ

În tabelul următor, puteți vedea o prezentare generală și puteți face o comparație rapidă între diferitele cărți de recapitulare disponibile.

Top 10 AP Chemistry Review Books

Nu v-ați decis încă? Continuați să citiți!

Top 10 AP Chem Books to Consider

Aveți o mulțime de opțiuni pentru a vă ajuta să studiați pentru examenul final de chimie AP. Aici, avem un top 10 al celor mai bune manuale APchemistry, cărți de revizuire și resurse conexe.

Cracking the AP Chemistry Exam 2020 Edition: Practice Tests & Proven Techniques to Help You Score a 5

De ani de zile, acest ghid de studiu de la The Princeton Review a ieșit în evidență datorită echilibrului săuîntre informații cuprinzătoare și studiu eficient, și este alegerea noastră de top din mai multe motive. Explicațiile din soluțiile de revizuire a conținutului și din testele practice sunt concise, fără a vă împotmoli în detalii inutile. Cu întrebări de sfârșit de capitol și două examene practice complete, veți avea o idee bună despre ce vă puteți aștepta în ziua testului.

Cracking AP Chemistry Exam

checkprice

Sunt punctele forte aleacestei cărți:

• Bune sfaturi privind strategiile de studiu
  • Abilități de susținere a testului țintite pentru diferitele tipuri de întrebări
  • Revizuirea completă a „conceptelor principale”, bazată pe cea mai recentă programă de chimie AP
  • Instrumente online, inclusiv actualizărila modificările planificate pentru cursul și examenul din 2020
  • Întrebări practice numeroase și variate cu explicații complete
  • Nu există conținut depășit care nu mai apare la examen

Cu gândul la cele mai importante puncte forte, concizia pe care unii studenți o văd ca pe un avantaj în această carte ar putea fi un dezavantaj pentru alții. Dacă aveți nevoie de explicații mai aprofundate ale materiei sau de soluții mai detaliate la probleme de practică cu un volum mare de calcule, o altă carte ar putea fi mai potrivită pentru dumneavoastră.

Chiar dacă alegeți o altă carte ca resursă principală, vă recomandăm cu tărie Crackingthe AP Chemistry Exam 2020 ca supliment, bazându-ne doar pe calitatea testelor de practică.

Barron’s AP Chemistry with Online Tests

Această carte este o altă carte favorită de mult timp în rândul studenților datorită cantității generoase de întrebări practice, conținutului online și explicațiilor foarte detaliate ale conceptelor.

Barron's AP Chemistry Review

checkprice

Avantajele cărții de recapitulare a luiBarron:

• Mulțime de întrebări practice, 3 teste practice și 3 teste online
  • 3 teste de diagnosticare pentru a identifica zonele slabe
  • Revizuiri și explicații detaliate
  • Consiliere pentru a răspunde la întrebările cu răspuns liber

Cu toate acestea, persoanele care au folosit această a noua ediție (precum și cele anterioare) se plâng de faptul că există erori în ghidul de studiu, în problemele practice și în cheile de răspuns. Deșiexistă multe teste practice, întrebările pot părea repetitive, concentrându-se prea mult pe anumite concepte în detrimentul altora. În cele din urmă, această editură lansează noi ediții doar la fiecare doi ani, așa că probabil că nu este la zi ca Princeton Review; în funcție de cum priviți, această carte fie vă pregătește prea mult pentru examen, fie vă irosește timpul cu materiale de care nu veți avea nevoie.

Dacă alegeți să folosiți Barron’s AP Chemistry, asigurați-vă că studiați revizuirea conținutului în plus față de testele practice pentru a umple orice lacune. De asemenea, vă sugerăm să obțineți fișele însoțitoare.

Barron’s AP Chemistry Flash Cards Third Edition

Acestea sunt concepute ca o completare a manualului Barron’s AP Chemistry. Printrediferitele opțiuni de flashcarduri disponibile pentru acest curs, acestea sunt unele dintre cele mai bine cotate, iar studenții le-au găsit destul de utile. Dacă vă place să revizuiți cu carduri flash, acesta ar putea fi un instrument de studiu util pentru dumneavoastră, dar nu este un înlocuitor pentru examenele practice complete pe care le găsiți în carte.

Barron's AP Chemistry Flashcards

checkprice

Este o idee foarte bună să folosiți aceste carduri pentru a completa ceea ce este acoperit în manualul Barron’s. Unii elevi se plâng de lacune în conceptele abordate în testele practice și în materialul de recapitulare Barron’s, iar aceasta este o modalitate de a încerca să umpleți aceste lacune.

AP Chemistry Crash Course Second Edition Book + Online

Cartea aceasta este exact ceea ce spune că este: un curs accelerat. Este grozavă pentru o recapitulare rapidă cu materiale care se concentrează foarte puțin pe ceea ce apare de fapt la examenul final, precum și strategii utile pentru a răspunde la diferitele tipuri de întrebări.

AP Chemistry Crash Course

checkprice

Din cauza faptului că se concentrează cu laser pe examen, dacă doriți un ghid de studiu care să vă ajute și pe parcursul anului școlar cu temele și testele profesorului dumneavoastră, probabil că veți avea nevoie de o altă carte în loc sau în plus față de aceasta. Explicațiile sunt complete, dar și concise, și s-ar putea să treacă peste lucruri pe care profesorul dvs. le abordează în clasă, deoarece nu sunt importante la examenul final de chimie AP.

Pe de altă parte, ultima ediție lansată pentru această carte a fost în 2014, iar programa oficială și conținutul testului s-au schimbat de atunci. De asemenea, îi lipsesc întrebările practice, care sunt foarte importante pentru a te simți pregătit în ziua examenului. Dar pentru un preț ieftin, nu ar strica să folosiți AP Chemistry Crash Course ca supliment.

Cracking the AP Chemistry Exam 2020 Premium Edition: 5 Practice Tests + Complete Content Review

S-ar putearecunoașteți titlul de la numărul 1 din această listă. Aceasta este, de fapt, ediția premium a aceleiași cărți. Ce înseamnă asta? Are toate avantajele și dezavantajele descrise în acea primă recenzie: revizuire completă a conținutului tuturor subiectelor care sunt testate conform programei școlare actuale, sfaturi pentru susținerea testelor, strategii de studiu, actualizări privind schimbările de curs pentru anul școlar 2020, întrebări practice de diferite tipuri la sfârșitul fiecărui capitol etc.

Cracking AP Chemistry Exam Premium

checkprice

Ceea ce face ca această ediție să fie „premium” este că are teste practice suplimentare. În timp ce ediția standard vine cu două examene practice complete, această ediție premium vinecu patru teste în cartea însăși și un al cincilea disponibil online.La fel ca în ediția standard, toate testele practice din ediția premium vin cu explicații detaliate ale răspunsurilor.

Două teste pot fi foarte bine suficiente pentru unii studenți, dar aceasta este o alternativă excelentă dacă sunteți o persoană care nu crede că există un astfel de lucru ca fiind prea bine pregătită.

Sterling Test Prep 2020 AP Chemistry Practice Questions: High Yield AP Chemistry Questions & Review

Evidența luiSterling Test Prep 2020 AP Chemistry se află chiar pe prima copertă: „Punctaj mai maregarantat!” Ei pretind că oferă o garanție de returnare a banilor, dar nu există prea multe alte explicații, cu excepția faptului că apreciază feedback-ul clienților și răspund la toate e-mailurile. Mai promițător este faptul că oferă o mică recompensă oricui semnalează o greșeală, o greșeală de tipar sau o greșeală gramaticală, deci calitatea materialului este foarte ridicată.

Sterling AP Chemistry

checkprice

Dar este foarteimportant să realizăm că această carte nu este o carte de revizuire a conținutului. Conține teste de diagnosticare și 900 de întrebări practice vor explicații complete,dar asta e tot. Dacă doriți un material pe care să-l parcurgeți înainte de a da un examen practic, va trebui să completați. Ați putea folosi o altă carte din această listă,sau ați putea folosi cartea însoțitoare a Sterling Test Prep, AP Chemistry CompleteContent Review.

Dacă părerea dvs. despre întrebările de practică este „cu cât mai multe, cu atât mai bine”, această carte ar putea fi chiar pe placul dvs. Și dacă doriți și mai multe întrebări, puteți achiziționa acces la platforma de testare online a lui Sterling, la un preț redus dacă ați cumpărat cartea. Dar fiți pregătiți să cumpărați materiale suplimentare dacă doriți să studiați conținutul înainte de a exersa.

Un ultim avertisment cu privire la această carte de recapitulare: întrebările de practică sunt toate cu alegere multiplă. O parte însemnată a examenului de chimie AP va fi un răspuns scris, așa că, dacă aceasta este o preocupare pentru tine, s-ar putea ca aceasta să nu fie resursa ta ideală de studiu.

5 Steps to a 5: AP Chemistry 2020

Aceasta este o altă carte de recapitulare foarte bine cotată pentru chimie AP care oferă un bun echilibru de informații conceptuale, strategii de studiu și oportunități de practică. Dacă ați exclus alegerea noastră nr. 1 dintr-un motiv oarecare, aceasta ar fi probabil a doua noastră alegere.

5 Steps to 5 AP chemistry review book

checkprice

5 Steps to a5 este bine organizată și se aliniază cu curriculumul AP 2020, concentrându-se pe materialul pe care va trebui să îl cunoașteți pentru examenul final. Revizuirea conținutului său este completă și ușor de înțeles, iar fiecare capitolinclude ecuații importante, un glosar și întrebări de practică.

Probabil cel mai impresionant lucru la această opțiune este „cursul său de pregătire cross-platform”.se adresează nativilor digitali, oferind două examene de practică în carte, douăsprezece online și o aplicație mobilă pe care elevii o pot folosi pentru a crea un plan de studiu (deși aplicația de planificare a studiului poate fi un pic defectuoasă). În plus, platforma vă oferă „analize puternice pe care le puteți folosi pentru a vă evalua pregătirea pentru test”, precum și cartonașe și jocuri.

5 Steps to a 5: AP Chemistry 2020 Elite Student Edition

La fel ca și cartea precedentă, dar cu o caracteristică suplimentară amuzantă pentru a ajuta la consolidarea materialului în fiecare zi în timpul anului școlar. În plus față de cartea/aplicația online/planificatorul de studiu (ceea ce editorul numește „cursul lor de pregătire pe mai multe platforme”), primiți, de asemenea, acces la instrumentul „5 Minutes to a 5”.

5 Pași spre 5 Elite

checkprice

Această funcție premium vă oferă 180 de activități de întărire de dimensiuni reduse (câte una pentru fiecare zi de școală) pentru a vă ajuta să studiați un pic în fiecare zi. Evident, acesta este un mod mai bun de a vă pregăti pentru examen decât să vă înghesuiți în ultimul moment, dar este cel mai util dacă îl cumpărați la începutul anului școlar. Dacă examenele finale sunt chiar la colț și abia acum începeți să căutați o carte de recapitulare pentru chimie AP, ar fi mai bine să vă alegeți cu ediția obișnuită a cărții 5 Steps to a 5.

Zumdahl, Zumdahl & DeCoste’s Chemistry Tenth Edition

Este mai degrabă un manual de chimie AP decât o carte de recapitulare. Strict vorbind, este un manual de chimie de colegiu, ceea ce explică prețul. De asemenea, am dezvăluit anterior câteva recenzii exhaustive ale celor mai bune manuale de chimie organică. Manualele universitare sunt faimoase pentru costurile lor exorbitante. Cu toate acestea, dacă doriți să puteți explora chimia în profunzime, iar manualul pe care îl folosește profesorul dvs. nu vă satisface așteptările, Zumdahl’s Chemistry este o opțiune de luat în considerare.

Zumdahl's Chemistry

checkprice

În plus, cărțile de științe de genul acesta nu se schimbă de obicei prea mult de la o ediție la alta, așa că, dacă puteți găsi o ediție mai veche la un preț mai mic, probabil că nu este nimic rău în a o alege în locul celei mai recente versiuni.

S-ar putea, de asemenea, să doriți să mergeți până la capăt și să alegeți unul dintre cele mai bune manuale de chimie generală pe care le-am analizat. Această opțiune va fi grozavă dacă intenționați să urmați cursuri de chimie la facultate!

Ghid de studiu pentru Zumdahl, Zumdahl & DeCoste’s Chemistry Tenth Edition

Dacă vă decideți să optați pentru manualul de chimie al lui Zumdahl, ați putea dori, de asemenea, să aruncați o privire la ghidul de studiu însoțitor al acestuia. Nu este foarte utilă de una singură, dar, combinată cu cartea principală, te va ajuta să rămâi implicat și îți va oferi o anumită îndrumare în ceea ce altfel ar fi un proces de învățare foarte independent.

Zumdahl's Chemistry Study Guide

checkprice

Final Thoughts on Choosing the Best AP Chemistry Review Book

Aveți multe și variate opțiuni pentru a studia pentru examenul final de chimie AP cu acest top 10 al cărților de recapitulare. Nevoile fiecăruia sunt diferite, dar putem recomanda Cracking the AP Chemistry Exam 2020 de la The Princeton Review ca fiind o resursă excelentă care va fi utilă și accesibilă pentru majoritatea elevilor, sau ediția premium pentru și mai multe examene de practică.

Pe lângă edițiile premium ale cărților 5 Steps to a 5 și Cracking the AP Chemistry Exam 2020, adăugăm ca recomandare complementară de top cartea de chimie Zumdhal’s Chemistry textbook, completând primele 3 opțiuni. Țineți cont de faptul că, chiar dacă cumpărați Zumdhal’s Chemistry, tot veți avea nevoie de unul dintre primele două pentru a vă pregăti pentru examenul propriu-zis.

Cu aceste alegeri, veți obține mai mult pentru banii dvs. în comparație cu Barron’s sau Sterling, care funcționează cel mai bine atunci când sunt completate cu instrumente de studiu suplimentare.

Top 3 Picks AP Chemistry Review Books

Cu orice ai alege pentru a te ajuta să te pregătești,comandă-ți materialele de studiu acum (sau precomandă ediția2020, dacă este cazul) și folosește-le ca un ghid pe tot parcursul anului școlar. Mult noroc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.