The Originals Review: Vampire Diaries Spin-off este pregătit pentru fani și începători deopotrivă

Pot să mă uit la The Originals dacă nu mă uit la The Vampire Diaries? Aceasta este întrebarea pe care mi-am pus-o când m-am așezat să urmăresc episodul pilot al serialului The Originals. Așa că, dacă sunteți în căutarea unei recenzii a serialului spinoff despre vampiri de la un fan înrăit al TVD, îmi cer scuze, dar va trebui să căutați în altă parte. Cunoștințele mele despre The Vampire Diaries se limitează la amintiri vagi ale primelor câteva episoade ale serialului. Nu aveam nicio idee despre cine era Klaus Mikaelson când am intrat în The Originals și mă bucur să raportez că acest nou serial oferă suficientă recuperare și introducere pentru a le permite începătorilor să se urce la bordul acestei drame care se petrece în New Orleans.
Înainte de a intra mai departe în această recenzie, recunosc că am trișat puțin și am urmărit „The Originals”, episodul din Vampire Diaries care a servit ca episod pilot secundar pentru The Originals, care a fost difuzat primăvara trecută în timpul serialului The Vampire Diaries. De fapt, am folosit acel episod ca tester pentru a vedea dacă există ceva la serial care să mă atragă, răspunzând la întrebarea dacă aș vrea să mă uit la The Originals, dacă se va dovedi că aș putea să-l urmăresc cu cunoștințe limitate despre Vampire Diaries. A reușit să-mi stârnească interesul, dar, la fel ca The Vampire Diaries, nu cred că este o vizionare obligatorie înainte de premiera din această seară – și ca să fie clar, episodul de premieră din această seară este un episod nou, nu o reluare a serialului „The Originals”. Deși nu este nevoie să vedeți episodul pilot pentru a urmări episodul de premieră din această seară, dacă vreți să îl vedeți, este vorba de episodul 20 din sezonul 4 din The Vampire Diaries.
Dacă nu ați văzut episodul „The Originals”, iată ce ați pierdut: Pilotul backdoor ne-a făcut cunoștință cu Klaus Mikaelson (Joseph Morgan) , unul dintre vampirii inițiali și hibridul original vampir- vârcolac. El se întoarce în New Orleans, orașul pe care familia sa a ajutat să-l construiască, ademenit acolo cu convingerea că o vrăjitoare îl vizează dintr-un motiv necunoscut. Klaus descoperă curând că orașul este condus de fostul său protejat, Marcel (Charles Michael David), un vampir manipulator și puternic care îi are sub controlul său pe oameni și pe supranaturali, dându-le vampirilor practic controlul asupra orașului. Pe lângă interacțiunea cu Marcel, Klaus află că Hayley (Phoebe Tonkin), vârcolacul ocazional bosumflat și ocazional sarcastic cu care are o istorie romantică – sau, cel puțin, fizică – îi poartă acum copilul. Având în vedere că Klaus este pe jumătate vampir, acest lucru este un lucru destul de important. Dar este evident încă de la început că gama sa emoțională este limitată, fie prin alegere, fie prin natură. Și este la fel de interesat să devină tată pe cât este să se alieze cu Marcel, ceea ce lasă episodul într-un loc incert, în timp ce Klaus își face mai multe probleme decât prieteni.
Primiera serialului de diseară, intitulată „Always and Forever”, reia cea mai mare parte din această situație și, de fapt, reciclează o parte din imaginile din episodul pilot din spate, motiv pentru care nu este nevoie să vedeți acel episod pentru a-l urmări pe cel din această seară. Premiera aduce mai mult din istoria lui Klaus în poveste, împreună cu frații săi Elijah (Daniel Gillies) și Rebekah (Claire Holt). În timp ce Rebekah apare în principal prin flashback și prin telefon, Elijah este la fața locului în New Orleans, refăcând în esență pașii din episodul „Originals” în încercarea de a obține un oarecare control asupra situației. Între timp, se restabilește, de asemenea, fricțiunea dintre vrăjitoarele din New Orleans și vampiri. În timp ce Marcel ține orașul de gât, vrăjitoarele nu sunt fericite să fie atât de restricționate cum sunt, ceea ce nu a fost întotdeauna cazul pentru cei de felul lor în acest oraș. Domnia lui Marcel pare pregătită să fie o parte importantă a acestei povești și este unul dintre lucrurile pe care sunt cel mai interesat să le văd desfășurându-se, mai ales pentru că sunt intrigat de acest personaj (și de interpretarea lui David). În cele din urmă, există un psihiatru uman-major/barman pe nume Cami, care este introdus la sfârșitul pilotului backdoor. Ea apare din nou în premiera din această seară, deși relevanța ei pare incertă… în afară de potențialul evident ca ea să fie omul care este prins într-o mulțime de drame ale vampirilor.
Nu pot vorbi din perspectiva cuiva care este familiarizat cu unele dintre aceste personaje din The Vampire Diaries, dar dacă privim The Originals ca pe un serial nou, premiera chiar funcționează. Nu numai că își face treaba, punându-ne la curent cu suficient de mult din istoria relevantă pentru a ne prezenta această poveste, dar pentru că este un spinoff, există deja un impuls creat. Nu avem nevoie să fim plimbați prin toate amănuntele istoriei vampirilor pentru ca acest serial să pornească. Povestea The Originals pare încălzită încă de la început, în timp ce premiera este o fereastră pentru a aduce noi telespectatori la bord.
Presupun că există mai multe straturi în această poveste, care vor fi mai bine apreciate de fanii The Vampire Diaries, dar pentru cei care nu sunt, nu excludeți The Originals. Serialul pare pregătit să ia câteva răsturnări de situație interesante pe măsură ce îi urmărim pe Klaus și pe frații săi încercând să-și restabilească niște rădăcini în acest frumos și vechi oraș, care debordează de istorie, magie și lucruri întunecate care pândesc în fiecare colț.

The Originals are premiera joi, 3 octombrie, de la ora 21:00 ET, la The CW.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.