GoMotoRiders – Recenze motocyklů, pověsti a zábavné věci

Motocyklové závody jsou jednou z nejvíce adrenalinových lidských aktivit, ale ne každý to dokáže. Někteří na to nemají prostředky, jiní na to prostě nejsou stavění. Proto máme závodní hry, aby si i ti z nás, kteří na motorce neumí jezdit, mohli užít pár kol na té nové silné Yamaze nebo Hondě. Zde je výběr motocyklových her, které vám určitě rozbuší srdce.

Ride 2

Zdroj:gamespot.com

Hra vychází ze svého předchůdce Ride a nabízí stejnou úroveň vzrušení a pohlcení, ale s mnohem lepší grafikou. Závodění na tratích po celém světě na širokém výběru motorek nikdy nevypadalo a nepůsobilo lépe. Grafika je naprosto úžasná a má velký podíl na tom, že Ride 2 je jednou z nejlepších motorkářských her vůbec.

SBK X: Superbike World Championship

Zdroj: youtube

Jedna z prvních her, která nabídla závodní režim z pohledu první osoby, který vypadal slušně, SBK X: Superbike World Championship daleko předběhla svou dobu. Obsahovala také vynikající režim kariéry, který s postupem a odemykáním silnějších motocyklů dělal divy pro ponoření do hry. Dodnes zůstává pro mnoho hráčů oblíbenou motorkářskou závodní hrou.

SuperBike TT

Zdroj:virtualrealityreviewer.com

SuperBike TT využívá technologii Oculus Rift, která přináší pohlcení na zcela jinou úroveň. I když nejste velkými fanoušky cyklistických závodů, vřele doporučujeme tuto hru vyzkoušet, samozřejmě za předpokladu, že vlastníte Oculus Rift. Je to to nejbližší, co můžete v dnešních hrách dostat k reálnému závodění. Pocit při projíždění zatáček rychlostí 200 mil za hodinu je prostě nepopsatelný.

Motorbike

Zdroj:motorbikegamess.blogspot.com

S návykovou hratelností a skvělými modely motorek je Motorbike jednou z nejzábavnějších motorkářských her, které jsme kdy hráli. Hra je založena na trialu a ne na závodění na okruhu, ale o to je zábavnější. Díky nástroji pro tvorbu vlastních tratí je hodnota hry pro opakované hraní neskutečná. Režim pro více hráčů, ve kterém můžete hrát s přáteli, je nekonečným zdrojem zábavy.

FIM Speedway Grand Prix 15

Zdroj:store.steampowered.com

Rychlostní závody jsou velmi osobitým sportem a FIM Speedway Grand Prix 15 skvěle vystihuje jeho specifika. Fyzika a reakce povrchu jsou velmi realistické, což vytváří vysoce návykovou hratelnost. Grafika je velmi vyspělá a vytváří intenzivní pocit pohlcení. Dokonce i arény jsou ve hře věrně ztvárněny a je zde reprodukován každý malý detail.

MX vs ATV Reflex

Zdroj:instant-gaming.com

Co se týče titulů, MX vs ATV Reflex si mohl vést lépe, ale to nemá vliv na brilantnost hry. Směšně rychlá hra vás donutí sedět na krajíčku v každém kole až do konce závodu a pumpuje adrenalin s každým skokem a každou zatáčkou. Tratě jsou nádherně ztvárněné, ne že byste z nich mnoho viděli, protože se budete soustředit na snahu vyhrát závod.

Road Rash

Zdroj:oceanofgames.com

Chceme-li si užít moderní hry, musíme si někdy připomenout, jak daleko hraní pokročilo, a nejlepším způsobem, jak to udělat, je spustit některý z titulů staré školy, jako je Road Rash. Road Rush, jeden z prvních pokusů o cyklistické závody na PC, byl svého času velmi populární. Sabotováním soupeřů můžete získat kořist, která vám zase umožní získat lepší motorky, které vám umožní lépe sabotovat soupeře. Hudební doprovod byl jednou z nejlepších částí hry.

MotoGP™15

Zdroj: youtube

Pokud si chcete zopakovat skutečnou Moto GP, je to hra pro vás. Nabízí všechna velká jména moderních motocyklových závodů, která se spolu se svými stroji projedou po skutečných tratích GP. Úroveň detailů a důraz na realismus je prostě ohromující, přičemž vynikající režim kariéry nabízí spoustu možností, jak si vyladit motorku přesně podle svých představ, podobně jako to dělají skuteční závodníci.

GTA 5

Zdroj: gamesradar.com

Není to sice hra o motorkách jako taková, ale GTA V nabízí jednu z nejlepších zábav na motorkách v herním světě. Kromě několika specifických misí lze na kole hrát celou hru a na výběr je spousta modelů.

Trials Fusion

Zdroj: youtube

.