GoMotoRiders – Motorfiets Reviews, Rumors & Fun Things

Motorfiets racen is een van de meest adrenaline-inducerende menselijke activiteit, maar niet iedereen kan het doen. Sommigen missen de middelen, anderen zijn er gewoon niet voor gebouwd. Dat is waarom we racegames hebben, zodat zelfs degenen onder ons die niet eens op een motor kunnen rijden, kunnen genieten van een paar ronden op die krachtige nieuwe Yamaha of Honda. Hier is een selectie van motorspellen waar je hart sneller van gaat kloppen.

Ride 2

Bron:gamespot.com

Gebaseerd op zijn voorganger Ride, biedt het spel hetzelfde niveau van spanning en meeslependheid, maar met veel betere graphics. Racen op circuits over de hele wereld op een brede selectie van motoren heeft er nog nooit beter uitgezien of gevoeld. De graphics zijn absoluut verbluffend en maken een groot deel uit van de reden waarom Ride 2 een van de beste motorspellen ooit is.

SBK X: Superbike World Championship

Bron: youtube

Een van de eerste spellen met een first-person racespeltype dat er fatsoenlijk uitzag, was SBK X: Superbike World Championship ver vooruit op zijn tijd. Het bevatte ook een uitstekende carrièremodus die wonderen deed voor de immersie naarmate je vorderde en krachtigere motoren vrijspeelde. Tot op de dag van vandaag blijft het een favoriete racegame voor veel spelers.

SuperBike TT

Bron:virtualrealityreviewer.com

SuperBike TT maakt gebruik van Oculus Rift-technologie, waardoor de immersie naar een heel ander niveau wordt getild. Zelfs als je geen grote fan bent van wielrennen, zouden we het ten zeerste aanbevelen om dit spel te proberen, mits je de Oculus Rift bezit, natuurlijk. Het is het dichtst bij een levensechte race die je kunt krijgen in de hedendaagse gaming. Het gevoel van bochten nemen met 200 mijl per uur is gewoon onbeschrijfelijk.

Motorbike

Bron:motorbikegamess.blogspot.com

Met een verslavende gameplay en uitstekende fietsmodellen is Motorbike een van de leukste fietsgames die we ooit hebben gespeeld. Het spel is gebaseerd op trials en niet op circuitracen, maar dat maakt het alleen maar vermakelijker. Met de custom parcours bouwer is de replay waarde van het spel door het dak. De multiplayermodus waarin je met je vrienden kunt spelen is een eindeloze bron van plezier.

FIM Speedway Grand Prix 15

Bron:store.steampowered.com

Speedwayracen is een zeer kenmerkende sport en FIM Speedway Grand Prix 15 vangt de specifieke kenmerken ervan op magnifieke wijze. De physics en reacties op het wegdek zijn zeer realistisch, waardoor de gameplay zeer verslavend is. De graphics zijn zeer geavanceerd en zorgen voor een intens meeslepend gevoel. Zelfs de arena’s zijn waarheidsgetrouw nagebouwd in het spel, met elk klein detail gereproduceerd.

MX vs ATV Reflex

Bron:instant-gaming.com

Voor zover titels gaan, had MX vs ATV Reflex beter gekund, maar dat doet niets af aan de briljantie van het spel. De game is ongelooflijk snel en dwingt je om elke ronde op het puntje van je stoel te zitten tot het einde van de race, waarbij je adrenaline bij elke sprong en elke bocht omhoog schiet. De circuits zijn prachtig nagemaakt, niet dat je er veel van zult zien aangezien je je zult concentreren op het proberen te winnen van de race.

Road Rash

Bron:oceanofgames.com

Om van moderne games te kunnen genieten, moeten we soms onthouden hoe ver gaming is gevorderd en de beste manier om dit te doen is om enkele van de oude schooltitels, zoals Road Rash, op te starten. Een van de eerste pogingen tot wielrennen op de PC, Road Rush was in die tijd erg populair. Door je tegenstanders te saboteren, kun je buit krijgen, waarmee je weer betere motoren kunt krijgen, waarmee je je tegenstanders nog beter kunt saboteren. De muziektrack was een van de beste onderdelen van het spel.

MotoGP™15

Bron: youtube

Als je de echte Moto GP wilt naspelen, is dit het spel voor jou. Het biedt alle grote namen van de moderne motorraces, samen met hun machines, rijden op de werkelijke GP cursussen. Het niveau van details en aandacht voor realisme is gewoon verbluffend, met een uitstekende carrièremodus die tal van opties biedt om je motor af te stellen zoals jij dat wilt, vergelijkbaar met de echte racers.

GTA 5

Bron: gamesradar.com

Niet per se een motorspel, maar GTA V biedt een van de beste motorrij-entertainment in de gamewereld. Afgezien van enkele specifieke missies kun je het hele spel op de motor spelen en er zijn genoeg modellen om uit te kiezen.

Trials Fusion

Bron: youtube

Geef een antwoord